Aaj News

میرا مارچ اکتوبر سے آگے نہیں جائے گا: عمران خان

سواتی کی گرفتاری کے خلاف ہم سپریم کورٹ جائیں گے
اپ ڈیٹ 17 اکتوبر 2022 11:55pm
<p>فوٹو — فائل</p>

فوٹو — فائل

سابق وزیر اعظم اور چیئرمین پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) عمران خان کا کہنا ہے کہ اگر الیکشن کی تاریخ نہ دی تو چند دنوں بعد مارچ کا اعلان کردیں گے۔

اسلام آباد میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے عمران خان نے کہا کہ حکومت میں شامل جماعتوں نے مل کر الیکشن لڑا، گزشتہ روز مخالفین کو شکست دینے پر ووٹرز کا شکریہ ادا کرتا ہوں۔

انہوں نے پیپلز پارٹی اور چیف الیکشن کمشنر کو آڑے ہاتھوں لیتے ہوئے کہا کہ ثبوت موجود ہیں پی پی نے دھاندلی کی، البتہ چیف الیکشن کمشنر سکندر سلطابن راجہ مسلم لیگ ن کا آدمی ہے لیکن سندھ کا الیکشن کمیشن غیر جانبدار نہیں ہے۔

پی ٹی آئی چیئرمین کا مزید کہنا تھا کہ مجھ جیسا استقبال ٹرمپ نے کسی پاکستانی وزیراعظم کا نہیں کیا تاہم ان لوگوں کی کوئی عزت ہی نہیں کرتا۔

عمران خان نے پارٹی کے گرفتار رہنما اعظم سواتی کے معاملے پر کہا کہ چیئرمین سینیٹ صادق سنجرانی کو سواتی کے لئے پروڈکشن آڈر جاری کرنے چاہئے، اعظم سواتی کی گرفتاری کے خلاف ہم سپریم کورٹ جائیں گے۔

مارچ سے متعلق گفتگو پر سابق وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ میرا مارچ اکتوبر سے آگے نہیں جائے گا، ہماری تیاری مکمل ہے، ان کے پاس وقت ہے الیکشن کا اعلان کردیں اور اگر اعلان نہ کیا تو ہم مارچ کریں گے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ الیکشن میں سب نےدیکھ لیا کہ عوام کہاں کھڑی ہے، مارچ میں بھی پتاچل جائے گاعوام کہاں کھڑی ہے، مارچ کا اعلان کردیا تو بڑی تعداد میں عوام نکلے گی، الیکشن کا اعلان نہ کیا تو چند دنوں بعد کبھی بھی مارچ کااعلان کردوں گا۔

ECP

اسلام آباد

imran khan

press conference

pti long march

by-election

politics Oct 18

Comments are closed on this story.

مقبول ترین