Aaj News

معاملے کو باریک بینی سے دیکھ رہے ہیں، ترجمان دفتر خارجہ کا افغان وزیر کے دعوے پر ردعمل

اعتماد ہے کہ ہیڈ آف مشن پر حملے کی مکمل تحقیقات کی جائیں گی، ممتاز بلوچ
شائع 05 دسمبر 2022 07:58pm
<p>ترجمان دفتر خارجہ ممتاز زہرا بلوچ۔ فوٹو — فائل</p>

ترجمان دفتر خارجہ ممتاز زہرا بلوچ۔ فوٹو — فائل

کابل میں پاکستانی سفارتخانے پر حملے کا ملزم گرفتار کرنے کا ذبیح اللہ مجاہد کے بیان پر ترجمان دفتر خارجہ ممتاز زہرا بلوچ کا رد عمل سامنے آیا ہے۔

افغان دارالحکومت کابل میں پاکستانی سفارتخانے پر حملے کا ملزم گرفتار کرنے کا ذبیح اللہ مجاہد کے دعوے پر ترجمان دفتر خارجہ ممتاز زہرا بلوچ نے رد عمل دیتے ہوئے کہا کہ ہم اس معاملے کو باریک بینی سے دیکھ رہے ہیں، تحقیقات ایک مسلسل عمل ہے۔

ترجمان دفتر خارجہ کے مطابق حملے کے معاملے پر متعلقہ افغان حکام سے رابطے میں ہیں، اعتماد ہے کہ ہیڈ آف مشن پر حملے کی مکمل تحقیقات کی جائیں گی اور حملے کے پیچھے مجرمان کو انصاف کے کٹھڑے میں لایا جائے گا۔

یاد رہے کہ گزشتہ دنوں پاکستانی سفارتخانے پرنامعلوم افراد کی جانب سے فائرنگ کی گئی تھی جس سے ایک سکیورٹی اہلکار زخمی ہوا تھا۔

واضح رہے کہ افغانستان کے قائم مقام نائب وزیراطلاعات ذبیح اللہ مجاہد کا کہنا تھا کہ اسپیشل فورسز نے غیر ملکی ملزم کو کابل سے گرفتارکیا ہے جس کا تعلق داعش سے ہے۔

ترجمان افغان حکومت کے مطابق پاکستانی سفارتخانے پر حملہ باغیوں اور داعش کی مشترکہ کارروائی تھی، جس کا مقصد دو برادرانہ ممالک میں بدگمانی پیدا کرنا تھا۔

kabul

afghan taliban

MINISTRY OF FOREIGN AFFAIRS

mumtaz baloch

Attack on Pakistan Embassy

Comments are closed on this story.

مقبول ترین