Aaj News

منشیات اسمگلنگ کیس: رانا ثناء کی حاضری معافی درخواست منظور

عدالت نے آئندہ سماعت پر دلائل طلب کرلیے
اپ ڈیٹ 15 اکتوبر 2022 11:27am
<p>وفاقی وزیر رانا ثناء اللہ (فوٹو : اے پی پی)</p>

وفاقی وزیر رانا ثناء اللہ (فوٹو : اے پی پی)

انسداد منشیات عدالت لاہور نے وفاقی وزیر داخلہ رانا ثناء اللہ کیخلاف منشیات اسمگلنگ کیس میں حاضری معافی درخواست منظور کرلی۔

انسداد منشیات عدالت لاہور کے جج محمد نعیم شیخ نے کیس پر سماعت کی۔

وفاقی وزیر داخلہ رانا ثناء اللہ کے وکیل نے حاضری معافی کی درخواست جمع کرواتے ہوئے بتایا کہ اسلام آباد میں امن و امان کی صورتحال پر میٹنگز اور دیگر مصروفیات کے باعث ان کے موکل پیش نہیں ہو سکتے، حاضری معافی کی درخواست منظور کی جائے۔

عدالت نے حاضری معافی درخواست منظور کرتے ہوئے سماعت 19 نومبر تک ملتوی کردی۔

اس سے قبل، لاہور کی انسداد منشیات عدالت نے وفاقی وزیر داخلہ رانا ثناء اللہ کی ایک روز کی حاضری معافی کی درخواست منظور کرلی۔

انسداد منشیات عدالت لاہور نے وفاقی وزیر داخلہ رانا ثناء اللہ سمیت 5 ملزمان کے خلاف منشیات اسمگلنگ کیس کی سماعت کی۔

رانا ثناء اللہ کے وکیل فرہاد علی شاہ نے حاضری معافی کی درخواست دائر کرتے ہوئے بتایا کہ رانا ثناء اللہ وفاقی وزیر ہیں، ملک میں حالیہ سیلاب کے باعث وہ مصروف ہیں، اس لئے عدالت میں پیش نہیں ہوسکتے، عدالت حاضری معافی کی درخواست منظور کرے۔

اینٹی نارکوٹکس فورس کے مطابق رانا ثنا اللہ کیخلاف سی این ایس اے 1997ء کی دفعات 9 سی، 15 اور 17 کے تحت مقدمہ درج کیا تھا۔

رانا ثناء اللہ کو اے این ایف حکام نے یکم جولائی 2019 کو موٹر وے پر ناکہ لگا کر مبینہ طور پر منشیات کی بھاری مقدار کے ساتھ گرفتار کیا تھا، وفاقی وزیر پر 15 کلو گرام منشیات اسمگل کرنے کا الزام ہے۔

PMLN

Rana Sanaullah

Federal Minister

politics Oct 14

Drug Case

politics Oct 15

Comments are closed on this story.

مقبول ترین