Aaj News

وزیراعظم شہباز شریف کی لندن میں نواز شریف سے اہم ملاقات

وزیراعظم شہباز شریف پیر کو ملکہ الزبتھ کی آخری رسومات میں شرکت کیلئے لندن میں موجود ہیں۔
اپ ڈیٹ 18 ستمبر 2022 09:33pm

PM Shehbaz Sharif met Nawaz Sharif in London, important decisions are expected | Aaj News

وزیراعظم شہباز شریف نے لندن میں اپنے بڑے بھائی اور پاکستان مسلم ليگ نواز (ن) کے سربراہ نواز شریف ملاقات کی ہے، جس میں اہم فیصلے متوقع ہیں۔

آج بروز اتوار 18 ستمبر کو لندن ميں ہونے والی ملاقات سے قبل وزیراعظم میاں محمد شہباز شریف سلیمان شہباز کے ہمراہ لندن میں واقع دفتر پہنچے۔

اجلاس میں شرکت کیلئے اسحاق داڑ اور سلیمان شہباز بھی لندن میں حسن نواز کے دفتر میں موجود تھے۔

بڑی بيٹھک ميں نومبر کے اہم فيصلے سے متعلق مشاورت ہوئی، جب کہ پنجاب میں ممکنہ تحریک عدم اعتماد پر بھی آج ہونے والے اجلاس میں غور کیا گیا۔

نواز شریف اور شہباز شریف کی ملاقات تقریباً ساڑھے 3 گھنٹے جاری رہی، جس میں دباؤ کے باوجود مقررہ وقت پر الیکشن کرانے پر اتفاق ہوا اور فیصلہ ہوا ہے کہ حکومت اپنی آئینی مدت پوری کرے گی۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ پنجاب حکومت کی تبدیلی کیلئے کوششیں کرنے پربھی غور کیا گیا۔ پنجاب حکومت کی تبدیلی کی صورت میں وزیراعلیٰ کیلئے حمزہ شہباز اور دیگر ناموں پربھی غور کیا گیا۔

ملاقات میں نومبر میں ہونے والی آرمی چیف کی تعیناتی سے متعلق بھی تبادلہ خیال ہوا۔

اجلاس سے متعلق وفاقی وزير خرم دستگير کا کہنا ہے کہ وزيراعظم شہباز شریف آرمی چيف کی تعيناتی نواز شريف کی مشاورت سے کريں گے۔

اجلاس میں شرکت کیلئے وزیر اطلاعات مریم اور نگزیب اور وزیر دفاع خواجہ آصف بھی لندن میں موجود ہیں۔ اجلاس میں ملک کی معاشی صورت حال کے معاملات بھی زیرغور آئیں گے۔

بعد ازاں وزیراعظم شہباز شریف پیر کو ملکہ الزبتھ کی آخری رسومات میں شرکت کریں گے۔ جس کے بعد وہ جنرل اسمبلی کے اجلاس میں شرکت کے لئے امریکا کے شہر نیویارک روانہ ہوں گے۔

london

Nawaz Sharif

PM Shehbaz Sharif

Comments are closed on this story.

مقبول ترین