Aaj News

وزیراعظم نے بجلی کے بلوں کے ذریعے ٹیکس کی وصولی معطل کر دی

وزیراعظم محمد شہباز شریف نے ہفتہ کو بجلی کے بلوں کے ذریعے وصول کئے جانے والے فکسڈ سیلز ٹیکس کی وصولی کو فوری طور پر معطل کرتے ہوئے اس سلسلے میں نیا طریقہ کار وضع کرنے کی ہدایت کر دی.
شائع 20 اگست 2022 04:54pm
<p>تصویر بزریعہ اے پی پی</p>

تصویر بزریعہ اے پی پی

وزیراعظم محمد شہباز شریف نے ہفتہ کو بجلی کے بلوں کے ذریعے وصول کئے جانے والے فکسڈ سیلز ٹیکس کی وصولی کو فوری طور پر معطل کرتے ہوئے اس سلسلے میں نیا طریقہ کار وضع کرنے کی ہدایت کر دی ہے۔

وزیرِ اعظم نے منظور شدہ بلوں کے علاوہ بجلی کے بلوں میں دکانداروں اور خوردہ فروشوں پر سیلز ٹیکس کے بڑھے ہوئے تناسب پر بھی انکوائری کی ہدایت کی۔

وزیراعظم نے یہ ہدایات بلوں کے ذریعے بجلی کے نرخوں اور فکسڈ سیلز ٹیکس کی وصولی کا جائزہ لینے کے لیے اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے جاری کیں۔

اجلاس میں وزیر توانائی انجینئر خرم دستگیر، وزیر خزانہ مفتاح اسماعیل، وزیر مملکت برائے پٹرولیم ڈاکٹر مصدق ملک، چیئرمین فیڈرل بیورو آف ریونیو، متعلقہ وفاقی سیکرٹریز اور دیگر اعلیٰ حکام نے شرکت کی۔

ملاقات میں وزیراعظم شہباز شریف نے یوٹیلیٹی بلوں کے ذریعے دکانداروں سے ٹیکس وصولی کے حوالے سے کوئی بھی فیصلہ کرنے سے قبل مشاورتی عمل میں تاجروں کے نمائندوں کو شامل کرنے کی خصوصی ہدایت کی۔

اس عزم کا اظہار کرتے ہوئے کہ حکومت معاشرے کے غریب طبقات کے معاشی تحفظ کے لیے تمام اقدامات اٹھائے گی، وزیراعظم نے متعلقہ حکام اور وزارتوں کو غریبوں کے لیے بجلی کے نرخوں میں کمی کے لیے فوری طور پر موثر طریقہ کار وضع کرنے کی بھی ہدایت کی۔

Shehbaz Sharif

Prime Minister

Sales Tax

electricity bill

Fixed Sales tax

Comments are closed on this story.

مقبول ترین