Aaj News

کینیڈا میں کار ڈرائیور نے مسلمان خاندان کو کچل ڈالا، 4 افرادجاں بحق

اوٹاوا:کینیڈا میں کارڈرائیورنے مسلمان خاندان کوکچل ڈالا،جس کے...
اپ ڈیٹ 08 جون 2021 09:35am

اوٹاوا:کینیڈا میں کارڈرائیورنے مسلمان خاندان کوکچل ڈالا،جس کے نتیجے میں 4افراد جاں بحق ہوگئے۔

ایک اور مسلمان خاندان اسلامو فوبیا کی بھینٹ چڑھ گیا،کینیڈا کے شہر اونٹاریومیں کارڈرائیورنے فٹ پاتھ پر گاڑی چڑھا کر ایک ہی خاندان کے 5افرادکوکچل ڈالا،جس کے نتیجے میں 4افراد جاں بحق ہوگئے۔

پولیس کا کہنا ہے کہ ملزم کو گرفتار کرلیا گیا ہے،کار سوار نے جان بوجھ کر مسلمان خاندان کو نشانہ بنایا،واقعہ مذہبی منافرت پر مبنی ہے ۔

جاں بحق ہونےوالوں میں 2 خواتین، جن کی عمریں 74 اور 44 سال، ایک 46 سالہ شخص اور ایک 15 سالہ لڑکی شامل ہیں جبکہ اس خاندان کا تنہا زندہ بچ جانے والا ایک 9سالہ لڑکا شدید زخمی حالت میں اسپتال موجود ہے۔

دوسری جانب کینیڈین وزیراعظم جسٹن ٹروڈو نے واقعے کی مذمت کرتےہوئے کہا کہ ہم لندن سمیت ملک بھرکی مسلم کمیونٹی کے ساتھ کھڑے ہیں ، کینیڈا میں اسلاموفوبیا کیلئے کوئی جگہ نہیں ،اونٹاریوواقعےنےہلا کر رکھ دیاہے،اس نفرت کوہرصورت روکنا ہوگا۔

جسٹن ٹروڈو نے کہا کہ لندن سے موصول ہونیوالی خبروں سے گھبرا گیا ہوں اور ان لوگوں کے پیاروں کو جو نفرت انگیز حرکتوں سے گھبرائے ہوئے تھے ان کیلیے حاضر ہوں۔

کینیڈین وزیراعظم نے مزید کہا کہ ہم اس زخمی بچے کیلیے حاضر ہیں جو کہ اسپتال زیر علاج ہے اور کہا کہ جیسے ہی تم صحتیاب ہوجاؤ گے ہمیں یاد رہو گے۔

Muslim family

canada

Ottawa

Justin Trudeau

attack

Canadian Prime Minister

Comments are closed on this story.

مقبول ترین