Aaj News

جماعت اسلامی نے ایم کیو ایم کا تعاقب کیا اورکہیں کا نہ چھوڑا، حافظ نعیم الرحمان

"عملہ وقت پر پولنگ اسٹیشنز نہیں پہنچا یہ الیکشن کمیشن، حکومت کی نااہلی ہے"
شائع 15 جنوری 2023 11:17am
اسکرین گریب - آج نیوز
اسکرین گریب - آج نیوز

امیر جماعت اسلامی کراچی حافظ نعیم الرحمان نے اپنا ووٹ کاسٹ کرنے کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ ایم کیو ایم نے کچھ کیا ہوتا تو بائیکاٹ نہ کرتے، جماعت اسلامی نے ان کا تعاقب کیا اور انہیں کہیں کا نہ چھوڑا اور یہ الیکشن سے فرار ہوگئے۔

حافظ نعیم الرحمان علیمہ گورنمنٹ اسکول پہنچے جہاں انہوں نے نارتھ ںاظم آباد یوسی 8 میں اپنا ووٹ کاسٹ کیا۔ انہوں نے کہا کہ عملہ وقت پر پولنگ اسٹیشنز نہیں پہنچا یہ الیکشن کمیشن اور حکومت کی نااہلی ہے، جہاں پولنگ تاخیر سے ہوئی وہاں وقت بڑھایا جائے۔

انہوں نے مزید کہا کہ جمہوریت دشمن ناکام ہورہے ہیں جماعت اسلامی پورے شہرمیں سوئپ کررہی ہے کچھ عناصرآبادیوں میں خوف پھیلانے کی کوشش کررہے ہیں یہاں پولیس، رینجرز، حکومت اورالیکشن کمیشن کا کام شروع ہوتا ہے۔

حافظ نعیم الرحمان کا کہنا تھا کہ معلوم دہشتگردوں کو واشنگ مشین سے گزار کر دھونے کا عمل شروع ہوجاتا ہے، کوئیک ریسپانس فورس کی موومنٹ نظر آنی چاہئے،ایک دو مقامات پر کچھ کیمپوں کو جلایا گیا۔

انہوں نے کہا کہ یہاں پولیس، رینجرز، حکومت اور الیکشن کمیشن کا کام شروع ہوتا ہے، معلوم دہشتگردوں کو واشنگ مشین سے گزار کر دھونے کا عمل شروع ہوجاتا ہے۔

امیر جماعت اسلامی نے کہا کہ ایک دو مقامات پر کچھ کیمپوں کو جلایا گیا، کیمپوں کو جلانے کا جواب بھرپور پولنگ سے دے رہے ہیں، رسی جل جاتی ہے لیکن بل نہیں جاتے، اس لئے معلوم دہشتگردوں کو فوری طور پر فکس کرنے کی ضرورت ہے۔

Hafiz Naeem ur Rehman

Jamat e Islami

Sindh Local Bodies Election

Local Bodies 15 Jan

Comments are closed on this story.

تبصرے

تبولا

Taboola ads will show in this div