Aaj News

’عمران خان کے ہیلی کاپٹر کیلئے ہیلی پیڈ سروسز ہائیکورٹ تو نہیں دے سکتی‘

آپ کی استدعا ہے میں ان کو وہ ہدایات دوں، جو میں نہیں دے سکتا، جسٹس عامر فاروق
شائع 23 نومبر 2022 10:52am
<p>فوٹو۔۔۔۔ فائل</p>

فوٹو۔۔۔۔ فائل

اسلام آبادہائیکورٹ کے چیف جسٹس عامرفاروق نے ریمارکس دیے ہیں کہ آپ کی استدعا ہے میں ان کووہ ہدایات دوں،جومیں نہیں دے سکتا ، یہ انتظامیہ کام ہے، عمران خان کے ہیلی کاپٹر کے لئے ہیلی پیڈ سروسزہائیکورٹ تونہیں دے سکتی۔

چیف جسٹس اسلام آباد ہائیکورٹ جسٹس عامر فاروق نے پی ٹی آئی کے جلسے اور پریڈ گراؤنڈ پر ہیلی کاپٹر اتارنے کی اجازت کی درخواست پرسماعت کی۔

سماعت کے دوران وکیل تحریک انصاف نے کہا کہ 26 نومبرکے لئے پی ٹی آئی نےراولپنڈی جلسے کی کال دی ہے ۔

چیف جسٹس اسلام آباد ہائیکورٹ نے ریمارکس دیے کہ آپ کی استدعا ہے کہ میں ان کو وہ ہدایات دوں ، جو میں نہیں دے سکتا،یہ انتظامیہ کا کام ہے، انتظامیہ کودی گئی درخواست ابھی مسترد تو نہیں ہوئی ؟۔

پی ٹی آئی کے وکیل نے بتایاکہ ہم نے درخواست دی ہے اس سے قبل روات میں بھی ریلی کی درخواست دی تھی، چیئرمین پی ٹی آئی ہیلی کاپٹرپراسلام آباد آئیں گے اس کی بھی اجازت مانگی ہے ۔

چیف جسٹس عامرفاروق نے استفسار کیا کہ توہائیکورٹ اس میں کیا کرسکتی ہے؟ ہیلی پیڈ سروسز ہائیکورٹ تو نہیں دے سکتی ، جس پر وکیل نے کہا کہ آپ انتظامیہ کوہدایت دے دیں کہ وہ قانون کے مطابق ہماری درخواست پرفیصلہ کریں۔

چیف جسٹس عامر فاروق کا کہنا تھا کہ وہ توانہوں نے قانون کے مطابق ہی کرنا ہے میں یہ تونہیں کہوں گا کہ قانون کے مطابق نہ کریں۔بعدازاں عدالت نے کیس کی سماعت ملتوی کردی ۔

pti

imran khan

Islamabad High Court

helicopter

Politics Nov23 2022

Comments are closed on this story.

مقبول ترین