Aaj News

عمران خان کو نااہل قرار دینے کا فیصلہ شرمناک ہے: فواد چوہدری

یہ فیصلہ پاکستان کے عوام کے منہ پر طمانچہ ہے۔
اپ ڈیٹ 21 اکتوبر 2022 04:37pm

Imran Khan disqualified | Fawad Chaudhry crucial announcement | Aaj News

پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی ) کے رہنما فواد چوہدری کا کہنا ہے کہ الیکشن کمیشن کا عمران خان کو نااہل قرار دینے کا فیصلہ شرمناک ہے، یہ پاکستان کے آئین پر حملہ ہے، پاکستان کے اداروں پر حملہ ہے۔

الیکشن کمیشن کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ یہ فیصلہ پاکستان کے عوام کے منہ کے اوپر طمانچہ ہے۔

ان کا کہنا تھا تم لوگ ہوتے کون ہو یہ فیصلہ کرنے والے، الیکشن کمشنر اور ممبران اہل نہیں ہے، عوام سے اپیل کرتا ہوں اپنے حق کیلئے باہر نکلیں۔

فواد چوہدری نے کہا کہ عمران خان کو مائنس صرف پاکستان کی عوام کرسکتی ہے، ہم سپریم کورٹ میں اپیل کریں گے۔

اس موقع پر موجود شہباز گل نے کہا کہ آج یہ فیصلہ نواز شریف کے ذاتی ملازم نے دیا ہے، یہ ایک مفرور بھگوڑے کا لکھا فیصلہ ہے۔

انہوں نے کہا کہ عمران خان وہ لیڈر ہے جو جہاں کھڑا ہوجائے قوم اربوں روپے ان کے قدموں میں رکھ دیتی ہے، عمران خان جہاں دستخط کرتے ہیں وہاں کروڑوں اربوں اکٹھے ہوجاتے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ ہم اس فیصلے کو عدالتی اور سیاسی طور چیلنج کریں گے۔

شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ پاکستان کی عوام عمران خان کے ساتھ جڑی ہوئی ہے، آج ہم سب مل کر کہہ رہے ہیں کہ مائنس ون نامنظور ہے، پاکستان آج کے فیصلے کو یکسرمسترد کرتا ہے۔

سینیٹر فیصل جاوید نے کہا کہ الیکشن کمیشن کے فیصلے کو چیلنج کریں گے، پی ٹی آئی کی سینئرقیادت کا اجلاس جاری ہے، پارٹی اجلاس میں حتمی فیصلہ ہوگا۔

سابق وزیر اعلی پنجاب عثمان بزدار نے کہا ہے کہ الیکشن کمیشن کا عمران خان کیخلاف فیصلہ رجیم چینج کا حصہ ہے، فیصلے کو سپریم کورٹ میں چیلنج کریں گے، امید ہے کہ یہ فیصلہ واپس ہوگا۔

پی ٹی آئی رہنما عمر سرفراز چیمہ نے کہا کہ کمزور الیکشن کمیشن ڈاکوؤں کے ہاتھ کھیل رہا ہے، آج الیکشن کمیشن کی جانبداری سامنے آگئی ہے۔

انہوں نے کہا کہ عمران خان کی مقبولیت دیکھ کر شریف زرداری گینگ کی نیند اڑ چکی تھیں، ناانصافی پر مبنی فیصلے کو چیلنج کرینگے۔

pti

Fawad Chaudhary

shehbaz gill

politics Oct 21

Comments are closed on this story.

مقبول ترین