Aaj News

آئندہ الیکشن میں ایم کیوایم کو ٹکٹ لینے والے نہیں ملیں گے، فواد چوہدری

پیپلز پارٹی بھٹو کی نہیں زرداری کی پارٹی بن چکی ہے، پی ٹی آئی رہنما
شائع 17 اکتوبر 2022 09:55am
<p>فوٹو۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ فائل</p>

فوٹو۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ فائل

پاکستان تحریک انصاف کے رہنما فواد چوہدری کا کہنا ہے کہ ایم کیوایم کا کوئی مستقبل نہیں، آئندہ الیکشن میں ایم کیوایم کو ٹکٹ لینے والے نہیں ملیں گے۔

آج نیوز کے پروگرام “ آج پاکستان“ میں گفتگو کرتے ہوئے سابق وفاقی وزیر اطلاعات فواد چوہدری نے ضمنی انتخابات میں کل کی کامیابی کو توقع کے مطابق قرار دیتے ہوئے کہا کہ یہ کوئی سرپرائز نہیں تھا۔

انہوں نے کہا کہ موجودہ حکومت کےسواپوراپاکستان الیکشن چاہتا ہے، بدقسمتی سے حکمران عوام کی آواز سننے کو تیار نہیں، معیشت نے کمر توڑ دی، تنخواہ دارطبقہ بہت زیادہ پریشان ہے، ملک میں سیاسی عدم استحکام سے ہر شخص پریشان ہے۔

فواد چوہدری نے مزید کہا کہ موجودہ الیکشن کمیشن جانبدار اور ن لیگ کی ذیلی جماعت ہے، یہ بہت زیادہ نااہل ہیں، ہر کام سے نااہلی ظاہر ہوتی ہے، الیکشن سے قبل عملے کی تعیناتی تک خلا نظر آتا ہے، موجودہ حکومت کوعوام کی رائے کا احترام کرنا چاہیئے۔

ایم کیوایم سے متعلق سوال پر پی ٹی آئی رہنما نے کہا کہ ایم کیوایم کا کوئی مستقبل نہیں، کراچی پی ٹی آئی کا شہر ہے، ملیر میں جس طرح پیپلزپارٹی الیکشن جیتی، شرم آنی چاہیئے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ آئندہ الیکشن میں ایم کیوایم کو ٹکٹ لینے والے نہیں ملیں گے، سندھ میں پی ٹی آئی کا مقابلہ صرف پیپلزپارٹی سے ہوگا، سندھ سے پیپلزپارٹی کا اثر ختم ہوگیا ہے، پیپلزپارٹی بھٹو کی نہیں زرداری کی پارٹی بن چکی ہے۔

ملتان میں شاہ محمود قریشی کی بیٹی کی ناکامی سے متعلق سوال پر فواد چوہدری نے کہا کہ پاکستان میں روایتی سیاست کا سورج ڈھل رہاہے، پی ٹی آئی نے بھی روایتی سیاست کی تو سزا بھگتے گی۔

pti

آج پاکستان

Fawad Chaudhary

bye election2 22

Comments are closed on this story.

مقبول ترین