Aaj.tv Logo

اسلام آباد: وزیراعلیٰ پنجاب حمزہ شہباز نے پی ٹی آئی کا آزادی مارچ روکنے کیلئے اسلام آباد جانے والے تمام راستے بند کرنے کا حکم دے دیا۔

وزیراعلیٰ پنجاب حمزہ شہباز کی زیر صدارت اجلاس میں پی ٹی آئی کا آزادی مارچ روکنے کیلئے اہم فیصلے کرلئے گئے۔

وزیراعلیٰ پنجاب نےاسلام آباد جانے والے والے تمام راستے بند کرنے کا حکم دے دیا۔

ذرائع کے مطابق پنجاب کے تمام اضلاع سے اسلام آباد جانےوالی ٹرانسپورٹ بھی بند کرنے کی ہدایات جاری کر دی گئی ہیں۔

احکامات پرعملدرآمد کیلئے تمام ضلعی انتظامیہ کوہدایات جاری کردی گئیں۔

وزیراعلیٰ پنجاب کا پی ٹی آئی کے تمام افراد کو فوری گرفتار کرنے کا حکم

ادھر وزیراعلیٰ پنجاب حمزہ شہباز نے 16 ایم پی او کے تحت فہرست میں شامل پی ٹی آئی کے تمام افراد کو فوری گرفتار کرنے کا حکم دے دیا ۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ پنجاب میں کسی کو بھی قانون ہاتھ میں لینے کی اجازت نہیں دی جائے گی، عوام کے تحفظ کیلئے اقدامات اٹھائے جائیں، امن عامہ قائم رکھنے کیلئے مزید اقدامات بھی کئے جائیں۔

بات اب گالیوں سے بڑھ کر گولیوں تک آ چکی ہے، وزیراعلیٰ پنجاب

دوسری جانب وزیر اعلیٰ پنجاب حمزہ شہباز نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے ٹویٹ میں کہا ہے کہ بات اب گالیوں سے بڑھ کر گولیوں تک آ چکی ہے، پولیس کانسٹیبل کمال احمد کی پی ٹی آئی آرگنائزر کے ہاتھوں شہادت ملک میں فساد برپا کرنے کی گھناؤنی سازش ہے۔

حمزہ شہباز نے کہا کہ اگر آئین اور قانون سے کھلواڑ کرنے والوں کا راستہ اب بھی نہ روکا تو یہ فتنہ پورے ملک میں پھیلے گا، میں واضح کردوں کہ ان ریاست مخالف کارروائیوں کو آہنی ہاتھوں سے روکا جائے گا۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے مزید کہا کہ کانسٹیبل کمال شہید کے اہلخانہ کو نہ صرف انصاف کی فراہمی کا یقین دلاتا ہوں بلکہ ان کی والدہ کو خراج تحسین بھی پیش کرتا ہوں جنہوں نے ایسے بہادر سپوت کو جنم دیا۔