Aaj.tv Logo

پیرس: تین کمپنیوں نے مائیکروسافٹ کے خلاف یورپی کمیشن میں شکایت درج کرائی ہے، جس میں امریکی ٹیکنالوجی کمپنی پر اپنی کلاؤڈ سروسز میں مسابقتی مخالف طرز عمل کا الزام لگایا گیا ہے۔

ذرائع نے میڈیا رپورٹس کی تصدیق کرتے ہوئے ہفتہ کو اے ایف پی کو بتایا کہ مائیکروسافٹ کمپیوٹنگ کلاؤڈ سروسز مارکیٹ میں "منصفانہ مقابلے کو کم کر رہا ہے اور صارفین کے انتخاب کو محدود کر رہا ہے"۔

تینوں میں سے ایک فرانسیسی کمپنی OVHcloud نے اے ایف پی کو اپنے بیان میں کہا کہ کمپنیاں شکایت کرتی ہیں کہ آفس 365 سروسز کے لیے مائیکروسافٹ کے لائسنسنگ معاہدوں میں بعض شقوں کے تحت، ٹیرف زیادہ ہوتے ہیں جب سافٹ ویئر Azure کلاؤڈ انفراسٹرکچر پر نہیں چلایا جاتا، جو کہ امریکی گروپ کی ملکیت ہے۔

وہ یہ بھی کہتے ہیں کہ صارف کا تجربہ بدتر ہے اور یہ کہ Azure پر نہ چلنے پر مائیکروسافٹ کی کچھ دیگر مصنوعات کے ساتھ مطابقت نہیں رکھتی۔

دوسری جانب مائیکروسافٹ نے کہا کہ "یورپی کلاؤڈ سروس فراہم کرنے والوں نے مائیکروسافٹ سافٹ ویئر اور خدمات پر کامیاب کاروباری ماڈل بنائے ہیں" اور ان کے پاس اس سافٹ ویئر کو استعمال کرنے کے بارے میں بہت سے اختیارات تھے۔

اپنے بیان میں انہوں نے کہا کہ "ہم مسلسل اس بات کا جائزہ لیتے ہیں کہ اپنے تمام شراکت داروں کی کس طرح بہترین مدد کی جائے اور مائیکروسافٹ سافٹ ویئر کو تمام ماحول میں تمام صارفین کے لیے دستیاب کیا جائے۔

یاد رہے کہ مائیکروسافٹ کو پہلے ہی برسلز کی جانب سے اپنے انٹرنیٹ ایکسپلورر براؤزر، ونڈوز آپریٹنگ سسٹم اور سافٹ ویئر لائسنسنگ کے قوانین کے حوالے سے مسابقتی مخالف طریقوں پر متعدد بار بھاری جرمانہ عائد کیا جا چکا ہے۔