Aaj News

سسیکس نے محمد رضوان کو T20 بلاسٹ سیزن کے لیے سائن کر لیا

پاکستان کے سٹار محمد رضوان نے سسیکس کے لیے معاہدہ کر لیا ہے...
شائع 18 دسمبر 2021 11:06am

پاکستان کے سٹار محمد رضوان نے سسیکس کے لیے معاہدہ کر لیا ہے اور وہ اگلی موسم گرما کے وسط جولائی تک پوری وائٹلٹی بلاسٹ مہم کے ساتھ ساتھ کاؤنٹی چیمپئن شپ کے میچوں کے لیے دستیاب ہوں گے۔

کلب کے سابق کپتان براؤن کی اپنے معاہدے کے آخری دو سالوں سے معافی کی درخواست منظور کر لی گئی ہے اور انہوں نے اس موسم سرما میں انگلینڈ کے بین الاقوامی کھلاڑی کرس جارڈن اور فل سالٹ کو ہوو سے باہر کرنے کی پیروی کی ہے۔

سسیکس کے کوچ ایان سیلسبری نے کہا ہے کہ 'میں جھوٹ بولوں گا اگر میں کہوں کہ میں یہ جان کر واقعی مایوس نہیں ہوا کہ ہم بین براؤن کے معیار کے کھلاڑی کو کھو رہے ہیں۔

'اب ایسا ہو گیا ہے، تاہم، ہمیں آگے دیکھنا چاہیے اور مجھے خوشی ہے کہ ہم متبادل کے طور پر دنیا کے بہترین کیپر بلے بازوں میں سے ایک کی خدمات حاصل کرنے کے لیے تیزی سے کام کرنے میں کامیاب ہو گئے ہیں۔'

رضوان کو جمعرات کو پاکستان کے ویسٹ انڈیز کو 3-0 سے وائٹ واش کرنے والے ٹوئنٹی 20 میں مین آف دی سیریز قرار دیا گیا تھا لیکن انہیں ٹیموں کے درمیان ہفتہ سے شروع ہونے والی ون ڈے سیریز میں اپنی عمدہ فارم میں اضافے کا موقع نہیں ملے گا کیونکہ اسے دوبارہ ترتیب دیا گیا ہے۔

پی سی آر ٹیسٹنگ کے تازہ ترین راؤنڈ نے ایک ہفتے میں ونڈیز پارٹی میں مثبت نتائج کی تعداد نو کر دی اور اگرچہ فائنل ٹی 20 انٹرنیشنل آگے بڑھا، ان کے ختم ہونے والے وسائل نے 50 اوور کے تینوں میچوں میں حصہ ڈالا جو کہ ورلڈ کپ کی اہلیت کا حصہ ہےجسے ملتوی کیا جا رہا ہے.

وہ کھلاڑی جن کے منفی نتائج آئے ہیں وہ جلد از جلد کیریبین واپس آجائیں گے جبکہ مثبت کے بعد الگ تھلگ رہنے والوں کو کرسمس تک گھر پہنچ جانا چاہیے۔

cricket

T20

Muhammad Rizwan

Comments are closed on this story.